Fångarna på fortet 2011.

Jag sitter framför tv:en med mamma & kollar på fångarna på fortet, fast just nu så är det paus så nu hinner jag blogga innan det börjar igen. Jag kom hem från stallet kl. 19.45, jag har haft fantastiskt dag tillsammans med mina vänner & Lydia! :) Mamma & jag sa också upp min ridplats, men eftersom det var lite sent för uppsägning så fick vi betala en summa pengar (men då rider jag 4 gånger till, efter det så har jag slutat). Imorgon så blir det uteritt så det blir något att se fram emot då jag älskar att rida ut, verkligen mysigt & roligt! Jag hinner inte blogga ikväll som jag hade hoppats :/ För min dator är i mina föräldrars sovrum & pappa ska gå & lägga sig då han ska upp tidigt imorgon & jobba. Gnatter! ♥

Den här bilden är tagen ifrån www.google.se.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0