12 saker ni inte visste om mig.

1. Jag är allergisk mot äpple & morot. Jag tål bland annat inte hö eller marsvin. Och är dessutom pollenallergiker.
2. Jag funderar på att sluta blogga minst 1 gång per dag (men ni behöver inte vara oroliga).
3. Jag gillar att komma i tid. Jag känner mig annars riktigt dålig om jag kommer försent...
4. Det är nästan omöjligt att få mig arg & om jag väl blir det håller det en lång stund.
5. Jag gillar inte att festa. Föredrar hellre en lugn & härlig myskväll med nära & kära.
6. Jag har aldrig flyttat, har bott i STHLM i hela mitt liv. Faktiskt i över 16 år nu!
7. Jag älskar att lyssna på lögner när jag vet sanningen, haha.
8. Jag är lättroad, skrattar åt mina egna skämt ibland.
9. Jag sms:ar hellre än att prata i telefon.
10. Jag är sämst på att spara pengar.
11. Jag gillar att planera saker i tid.
12. Jag är ett godismonster.


Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

HAHA allt stämmer nästan in på mig med ;) ! <3

2011-09-21 @ 19:57:39
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0