Back on track.

Nu är jag tillbaks på bloggen igen efter 1 veckas paus, med en sprillans ny bloggdesign. Vilket jag blev nöjd med! Dock så behöver jag nya häst/och ridbilder på mig att visa upp på bloggen, så det ska fixas nån dag ;) Har inte gjort mycket denna vecka jag varit borta, förutom att jag fick reda att min grupp som förut var på fredagar har bytts till måndagar då min förra ridlärare, Sanna redan har hand om 3 ridgrupper på fredagar, vilket blir för mycket för henne att hålla 4 lektioner på 1 dag. Men hur som helst så är jag glad över att jag bytt grupp då jag länge velat rida för Pernilla (våran nya ridlärare). Blev ett ridpass på 90 min på Lydia i lördags, då våran sista lektion på fredagen blev inställd! Jag kan skriva mer detaljerat om ridpasset i nästa inlägg. Idag skulle jag ha ridit, men min mamma anmälde mig som sjuk då jag har världens ryggvärk & som inte har gått över än, kan knappt röra mig så som jag borde göra. Usch & fy, vad tråkigt! :/ Men det bästa är att jag vilar upp mig & tar det lugnt. För på onsdag EM ska jag & min vän som fotograf åka iväg till Luke så att jag ska pyssla om honom med Sara :) Ska kila iväg nu & sätta mig framför tv:en!


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
En bild från tävling ''Runstenshoppet'' på Runsten, 16 Juni 2011.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0