11 steg.

STEG 1.
Namn: Emma.
Födelseplats: Södersjukhuset, STHLM.
Bor: Ca. 15 min söder om Stockholm.
Hårfärg: Mörkbrunt/svarbrunt.
Ögonfärg: Mellanbruna.
Skostorlek: 38-39.
Civilstatus: Singel ;)
Höger eller vänsterhänt: Höger.


STEG 2.
Skor som du bar idag: Stövlar.
Dina svagheter: Jag blir känslig över vissa saker.
Rädsla: Jag har Socialfobi som jag nämnt förut.

STEG 3.
Första tanke när du vaknar: Haha, gå på toa antar jag :P
När somnar du: Tänker över hur nästa dag kommer vara.

STEG 4.
Pepsi eller Coca Cola: Båda två.
McDonalds eller Burger King: McDonalds. Blir inte så
ofta jag äter på Burger King då den närmast finns i Farsta.
Adidas eller Nike: Ehm..vet inte.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Haha, ingen av dom.
Choklad eller vanilj: Choklad ♥


STEG 5.
Svär du?: Ah, då & då kommer de ut något svärord.
Sjunger du?: Ja, när jag är på glatt humör.
Duschar du varje dag? Inte varje dag.
Röker du?: Nej, aldrig.
Gillar du skolan?: Ibland, ibland inte.
Tror du på dig själv?: Jag är rätt så dåligt självförtroende så det beror på vad de är också.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Rätt så bra :) ♥


STEG 6.

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? Nej.
Rökt?: Nej.
Shoppat: Ja, men inte stor shoppat.
Ätit en hel ask müsli?: Haha, nej x)
Ätit sushi?: Nej.
Stått på scen? Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Tror de.
Stulit : Nej, skulle aldrig göra det heller.
Rakat dig?: Nja.
Kysst någon?: Nej.
Kramat någon?: Ja, Lydia ♥
Haft sex?: Neej!


STEG 7.
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Nej.
Varit full?: Aldrig.
Blivit kallad hora? Tror inte det.
Blivit nerslagen? Ja..
Busringt någon?: Yes.
Gjort något som du ångrade?: Ja :/
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej.
Kastat en sten på nån ruta?: Nej, inte vad jag vet.

STEG 8.
I framtiden..
Namn på barn? Funderar på att inte skaffa barn alls, men inget man kan bestämma nu i förväg.
Jag vill  helst ägna min tid åt hästar, dom får vara mina barn helt enkelt! :)
Hur vill du dö? Lycklig, såklart. Att jag fått uppleva allt jag velat uppleva.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Gammal ska man väl inte kalla de, utan vad man vill utbilda sig till. Jag vill antigen utbilda mig till hästveterinär, djursjukvårdare, hippolog eller något som har med djur att göra.


STEG 9.
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Familj & nära släktingar.
Antal CD-skivor du äger? Ingen anning.
Antal piercings?: Inga.
Antal tatueringar?: Inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Noll gånger antar jag.

STEG 10.
Vad ska du göra i sommar?: Under sommar 2012 ska jag tillbringa min tid med min sommarhäst.
Vad ska du göra i vinter?: Gå i ide, haha nä men det som finns att göra + fira julafton!
Vad gör du efter gymnasiet?: Söka universitet skulle jag tro.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja, om inte i Spanien eller Italien när jag studerar eller så.
Vad händer till helgen? Har inga planer för tillfället.

Vad vill du helst göra just nu?
Pyssla & mysa med Lydia <3
Vill också åka till Lyckås stora REA som börjar imorgon! :'(


STEG 11.
Vill du ha pojk/flickvän?: Är osäker, mår bra så som jag har det nu. Dessutom går skolan & familjen före.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen, leéndet, håret & kläderna.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Haha, ingen anning.
Vem är den perversaste person du känner? No idea.

Hade tråkigt, så tog testet från min vän Michelle :>


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0