Cirque du Freak: The vampire's assistant.

Om 16 min ska jag kolla på Idol 2011 & kl. 22.00 ska jag & familjen se på filmen Cirque du Freak: The vampire's assistant på kanal, TV1000 Action. Jag är super taggad! Gissa varför? Haha jo, filmen finns som en bokserie & dom läser jag i skolan. Jag ligger på 3:e boken & den blir allt mer spännande ju längre man kommer. Det går verkligen inte att slita sig från dom. Jag älskar böckerna, man får hoppas att  filmen är lika bra! Dock brukar böckerna vara bättre än filmen+ boken har en annorlunda handling än filmen. Dom kortar alltså hela handligen, annars skulle filmen säkert ta flera timmar x) Hoppas ni fått tillräcklig med uppdatering idag, mer kommer imorgon såklart. Nu är det dags för fredagsmys! Byebye ♥



Film handling:
Amerikansk fantasythriller från 2009. Lockad av mörkret & det oförutsägbara beslutar sig 16-årige Darren för att byta sitt vanliga liv mot en chans att bli en odödlig vampyr. Darren utforskar sin nyfunna makt & möter oväntade fiender & upptä -
cker han att hans existens som odödlig är fylld av fler utmaningar, mer spänning & mer skoj än han någonsin trodde var möjligt. I rollerna: Chris Massoglia, John C. Reilly, Josh Hutcherson, Salma Hayek. Regi: Paul Weitz.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0