Dag 7; En sak som aldrig får hända!

Det finns ju massvis med saker som absolut inte får hända! Men en av det absolut värsta sakerna skulle nog vara om jag var med i en olycka som gjorde att jag aldrig mer skulle kunna rida eller kunna arbeta med hästar. Det är ju trots allt hästar jag brinner för! Något annat är att om det skulle hända Lydia något, vad som helst..hon är mitt hjärta, visst fine om det skulle vara något "litet", det händer ju alla. Men något allvarligt, massa behandlingar & grejer, ta svåra & jobbiga beslut om sin älskade bästa vän. Lydia är den bästa ponny jag har i närheten just nu!  Min framtid, min livsglädje & hon gör så att jag orkar satsa så pass mycket på skolan och lägga ner så mycket arbeta kring varenda skolarbete. Det får aldrig hända min älskling något ♥ Sen min familj, jag skulle inte klara mig utan min kära familj om dom skulle försvinna. Dom är om ända man kan lita på, berätta vad som helst & som verkligen älskar en på riktigt...


Fotograf: Julia Wester ©.
♥ 9 September 2011 ♥


Kommentarer
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Föralltid finast <3

2011-09-30 @ 18:44:54
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: sanna - hästblogg

super läcker bild!

2011-11-02 @ 13:44:34
URL: http://sannaochrebo.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0