Gokväll!

Gokväll all! Min uppdatering har inte varit på topp kan jag konstatera men har haft massor att göra & dessutom så har jag fått bloggtorka. Så det skulle vara snällt om ni kunde hjälpa mig på traven med att komma med tips om vad jag ska blogga om eller maybe ett önskeinlägg. Fick ett sms tidigare idag av min lärare, Sara som skrev att hon är sjuk så det blir inte av att åka till Luke imorgon:'( Trist! Men jag ska åka dit någon annan dag denna vecka har vi bestämmt, troligtvis på torsdag om Sara är frisk tills dess. Jag har fått ännu en bloggdesigns beställning av mina älskade & saknade, LinaPina ♥ Så den ska jag påbörja med imorgon. Är ledig imorgon av en anledning, men det är inget jag behöver ta upp här på bloggen tycker jag. Jag funderar på att åka till stallet imorgon tillsammans med min mamma & hitta på något, hjälpa Pernilla med något kanske & sköta om Lydia :) Vill i allafall hitta på något att göra när jag är ledig imorgon också!

Ska kolla på Idol nu, tjingiling!


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Lilla sötnöten Liam, 2 Februari 2011.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0