Häringe gård, 7/9-11.

Jag, min vän, Julia W & min mamma åkte iväg till Luke & var framme kl. 14.30, hälsade på Sara & så tog jag in honom till spolspiltan & sköljde av hans ben & hovar där han var lerig. Julia fotade medans jag höll på, sen så fick jag rykta han & gav honom äpplen då & då. Sen fick jag ta över kameran & så fick Julia hålla på med hans svans & försökte göra en fläta på honom. Eftersom jag inte är bra på det, haha :P Vi lämnade sedan honom i hagen där han passade på att ta en galopp, gullehästen. Vi gick för att fika därefter & efter det så frågade vi en tjej som var inne i stallet om sommarbete men dom har inte det just nu & sen beror det på vilken häst det är. Men ska fråga senare på våren 2012, när jag vet exakt hur det kommer vara :) Men hon tipsade om ett stall som var ca. 10 mins skritt tid ifrån Häringe gård som heter Eknäs. Så jag ska kolla upp det stallet, men vill helst att min sommarhäst ska stå i ett stall där jag känner någon person redan. Jag vet, jag skrev ett slarvigt inlägg men är trött för att fokusera på hur min text ska se ut. Julia fotade bilder på Luke/mig & Luke så jag tänker lägga upp dom i nästa inlägg & bilderna som jag tog får ni imorgon då jag ska kolla på True Talent snart!


Fotograf: Julia Wester ©.
Ett smakprov från dagens fotografering.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0