Härligt väder!

Gud, vilket fint väder! Jag har lust att åka till någon naturreservat & fota & inte sitta hemma idag inte, jag får se om mamma hänkar med sen när hon kommer hem från stan. Det är runt 34+ grader i solen! Så skönt :'D Idag vaknade jag kl. 10.00, har hunnit äta frukost & just nu sitter jag & spelar The sims social på fb. Senare idag ska jag fortsätta med bloggdesigns beställningen så den hinner bli klar ikväll eller tills imorgon. Igår kollade jag som sagt på Cirque du Freak & jag gillade verkligen filmen. Den får 9 av/10 poäng av mig. Jag tror faktiskt det kommer en efterföljare av filmen. Hoppas, hoppas, hoppas! Om det blir av att jag fotar idag, så hade jag tänkt vara snäll & bjuda på en bildbomb ikväll :)


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Favoritbild från fotovandringen i Tyresta By, 15 Maj 2010.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0