Hööks, western - hiss/diss.

HISS:


Conchos westernträns Quarter canyon, 429:- (www.hooks.se).
Mörkbrun westernträns som skulle sitta fint på Luke som är en fuxfärgad Quarter :) Jag gillar v-formade pannbandet & dekorationen med silverfärgade nitar & conchos. Skulle defenetivt köpa den åt Luke om jag hade råd till det..



Rainbow repgrimma, 49:- (www.hooks.se). 
Super söt regnbågsfärgad repgrimma som passar en fux eller brunfärgad häst! Kanske köper en åt Luke som present!

Westernpad, 469:- (www.hooks.se).
Tror Luke har en sån här svart pad & jag tycker den är bra & konsam mot hans rygg. Ingen risk för skav heller!

DISS:

Skinnhandsar, 179:- (www.hooks.se).
Jag tycker inte alls dom här senapsgula skinnhandskar är värt priset. Skulle inte köpa vare sig dom är av skinn eller inte...

Fanns bara dom här handskarna som jag dissar, hittade inget annat att dissa ;P


Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Håller med om tränset rider också western ;) Och det tränset skulle sitta perfekt på lilla Sixten :D !

2011-09-25 @ 08:03:10
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0