Horze vinter - hiss, 15/9.

HISS:

Fleecejacka med transfertryck, 299:- (www.horze.se).
Jag tycker den ser riktigt mysig & skön ut, nu när hösten är här & vintern är påväg. Verkar ha en bra passform! Jag funderar på att köpa en när jag har råd & om den passar mig. Ska antigen köpa den i svart eller i röd färg isåfall.

Horze fleecejacka, 279:- (www.horze.se).
Lika så den förra så tycker jag den här verkar mjuk & skön ut nu till hösten/vintern under en tjock väst.

Horze Lucy väst, 499:- (www.horze.se).
Supersnygg väst som finns i färgerna Rubber (den på bilden) & Rabbit med broderi på bröstet. Jag är verkligen sugen på en sån här väst! Synd bara att det inte finns i färgen svart, för det passar med de flesta andra färgerna..

Horze Sheila väst, 629:- (www.horze.se).
Ännu en väst som jag hissar! Och det som är bra med denna är att det är en ''dun'' väst & att den finns i färgen, svart *happyface*. Den har högkrage vilket är ett plus då man brukar frysa om halsen & så har den en bälte.


Grand Prix Thermo ridbyxor, 899:- (www.horze.se).
En thermo ridbyxa som verkar värme under hösten/vintern, den har vattenavvisande softshell matrial med insida av mjukt fleece. Jag skulle önska att det fanns  flera färger förutom svart. T.e.x marin & röd :)

Thermo ridstövlar, 299:- (www.Horze.se).
Skönt att ha ett par nu när vintern är påväg & det börjar på kyligare. Varmt foder, snörning fram för justering & halksäkra ribbade sulor. Finns en annan som liknar, dock inte från Horze. Men båda verkar fungera bra! Ska defenetivt ha ett par.

Vad tycker ni om det jag har visat? Finns det något ni verkligen vill ha?


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0