Horze.

Efter utvecklingssamtalet i skolan så åkte jag & mamma till Upplands Väsby. Vi började med att kika in på Horze först & där hittade jag en röd fleece som jag blev otroligt kär i. Den satt perfekt på mig! Testade också en knäskodd röd/lila ridbyxa som är på rea men den var obekväm så jag struntade i den. Vi gick vidare till Hööks & där testade jag 4 par ridbyxor, den som jag mest gillade är en Spirit ridbyxa i svart-vit färg. Den är bekväm & skön. Men hade tyvärr inte mycket mer pengar att handla för just nu. Testade också en svart fodrad väst som jag länge velat  prova, den satt jättebra på mig & jag bara måste spara pengar för att köpa en! Kollade också på en blå grimma som kostar 99:- som jag funderar på att kanske köpa in senare om den finns kvar så att säga. Ringde min pappa & frågade om jag fick pengar till att köpa den röda fleecejackan från Horze & de fick jag, så där slösade vi med 299:- men de var de värt tycker jag :) Vi åkte vidare hemåt & jag hade lust att vila, så jag vilade i ca. 2 timmar. Men nu är jag vaken & hade tänkt blogga några inlägg till innan Idol börjar ikväll. Mitt nästa inköp ska förmodligen bli en svart ridbyxa för de passar till de mesta, annars den svar-vita som jag testade. Fast i & för sig så kanske de blir en grå ridbyxa om jag hittar nån jag gillar & som passar.



Fleecejacka med transfertryck, 299:- (www.horze). 


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0