Jag hänger med.

1. En bild på favoritponnyn.
2. När & varför jag började rida.
3. Det här behöver jag träna mer på.
4. Det här är jag bra på.
5. Favoritbilder jag fotat.
6. Alla hästarna i stallet.
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten.
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 6 saker du inte visste om mig.
11. En låt som påminner om en häst du älskar.
12. Min favoritgren.
13. Min högsta dröm.
14. Saker du gör vardagligen (i stallet & till vardags).
15. Varför får hästar/ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig.
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad.
18. En bild jag aldrig publicerat förut.
19. Bild på min bästa vän & varför hon är det.
20. Något jag vill göra.
21. Någon jag vill träffa.
22. Hoppning eller dressyr?
23. Mitt motto.
24. Någon jag träffar vardagligen.
25. Hur mina vänner beskriver mig.
26. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år.
27. Någon som älskar dig.
28. Någon jag skulle riskera livet för.
39. Mitt mål med ridning.


Dag 1
får bli idag. Rätt svårt val då jag har många favoritbilder på Lydia ;)


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0