Meet my happiness.

Jag har inte stor lust att blogga längre, jätte tråkigt! Det finns några vänner som gillar mina inlägg & vill att jag ska fortsätta blogga. Men isåfall får ni bevisa det genom att kommenta ibland :) Anyway, jag har pratat med min lärare Sara & vi ska åka till Luke imorgon :') Han ska vara min lilla häst modell för en halvdag, det ska bli grymt häftigt att se hur bilderna blir efteråt! Och det som är ännu bättre är att jag ska få träffa honom efter 3 veckors längtan! Min vän Cassi som hade fotat mig & Lydia vid 2 tillfällen förut & mig & Gulliver när de var hoppning, ja vi har snackat ihop oss & hon har sagt att hon ska bli klar med dom så fort som möjligt. Sen ska hon skicka bilderna till mig ♥ Dom är säkert dunder fina! Vad sägs om jag visar sen när jag fått alla? Hehe, vill gärna ha fler än 3 kommentarer om ni vill se på bilderna ;) Jag har 0 ideér om vad jag ska blogga om, men jag får se om jag hittar något intressant att blogga om eller att visa er!



Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Lindas lilla coola islandshäst Brekí, 22 Maj 2011.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0