I'm walking on sunshine.

Hejsan! Haft en bra dag? Jag kom hem från skolan för ca. 25 min sedan & ska åka iväg till Nacka kl. 17.10 för jag & mina föräldrar ska på ett möte. Så kommer hem framåt kvällen igen. Jag ska rida på fredag om jag får pengar av pappa till det (a) Jag & min vän Julia hade tänkt att hon ska fota mig före & så fotar jag henne efter, när hon rider upp på Dalme. Rätt bra med att få massa nya bilder på när man rider! Cassi har bilder när jag red Lydia för någon vecka sen, nu i måndags & när jag hoppade Gulliver den 12:e. Har tyvärr inte fått bilderna än, men jag ska be henne skicka dom alla när hon har tid till de :) Nyss så har jag skrivit ner hur mycket jag skulle tänka mig ta betalt för att fota tävlingar. Undrar ni varför jag vill ta betalt för att fota på tävlingar så är de bara att fråga på! För jag har ett bra & rimligt svar till det ;)



Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Åh, min fina kille! Jag måste få träffa dig snart ♥


Kommentarer
Postat av: emilie

Jag undrar varför du ska ta betalt. :)

2011-09-21 @ 19:09:48
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0