Ny höstig bloggdesign!

Jag har inte bloggat sen i söndags för jag var osäker om jag skulle stanna kvar eller skapa en ny blogg tillsammans med någon annan. Men nu har jag i allafall bestämt mig för att stanna kvar på bloggen.  Som ni ser har det även kommit upp en ny höstig bloggdesign med bilder som är från senaste ridpasset på Lydia, 9 September. Förutom den lilla porträtt bilden på Lydisen :) Och för er som inte följt min gästbloggning på min väns blogg så tänker jag skriva ett inlägg om ridpasset i måndags. En fråga till läsarna, har ni lust att se bilder från den 9 Sep? Vill isåfall ha minst 5 kommentarer!


Fotograf: Julia Wester ©.
Här är en liten smygtitt!


Kommentarer
Postat av: Mika

Absolut! Har länkat nu :)

2011-09-14 @ 19:16:08
URL: http://haningeryttare.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0