Bip..du har fått ett mejl.

Jag har ett mejl i inkorgen av en kvinna som hyr ut polska bergsponnysar & polska halvblod :) Hon ska se om de finns nån som passar just mig. Ska bli intressant att se bild & information om den! Lockar inte hästen/arna mig så får jag leta vidare! Men är 100% säkert vilken häst jag ska hyra annars ifall ingen lockar mig, kort sagt. Ikväll ska jag se på Idol 2011 Audition med min syster. Får se om jag hinner med överaskningen senare idag, annars tar jag det imorgon på kvällen! Och det där med profilbilden har inte fixat sig då jag inte hitta en bra bild ännu. Men det kommer vara klart innan torsdag, det kan jag lova er ;) Ska iväg till köket nu för att hämta fram Toffifee & hälla upp en skål med sura maskar!

                     
                                         Polsk Halvblod.                             Hucul (något likt Polsk bergsponny).


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0