Sickness..

Vaknade upp med att jag hade ont med halsen. Jag skulle följt med JW till stallet men för att kolla & fota när hon & JK skulle rida upp men jag kunde inte, för jag ringde mamma & hon sa att jag borde stanna hemma idag. Hur mycket jag än velat åka så var jag tvungen att skippa stallet idag :/ Men ska kanske åka till stallet på måndag & fota när dom rider :) Har inget för mig idag, ska vila & läsa någon bok antar jag. Sen får jag se om jag hittar på något att göra här hemma när man är sjuk som jag är. Får se om jag har orken att blogga något inlägg till, annars får de bli länge fram..


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Lilla gulliga shettisen Kasper, 22 September 2011.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0