Svar till Emilie.

emilie om I'm walking on sunshine.:

Jag undrar varför du ska ta betalt :)

Svar: Ja, du ville ha ett svar så här får du de;
Jobba gratis gör man i början, jag har blivit såpass duktig att jag borde ta betalt nu anser jag. Att folk inte köper kommer vara deras problem isåfall. Den som vill köpa kommer få vara med & välja bland dom bästa bilderna man väljer för att betala för. Då blir det som ett ''jobb'' för mig, vilket gör att jag presterar bättre också! Skulle man anlita en utbildad fotograf skulle man få betala stora summor pengar & jag är minst lika duktig :) Hoppas du förstår vad jag försöker mena med det hela, om att ta betalt.

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Ledsen att behöva säga det men du är verkligen inte lika duktig som en utbildad proffsfotograf. Du är jätteduktig men långt ifrån så bra :p

2011-09-23 @ 12:56:03
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: emilie

inget illa menat nu, men proffsfotografer är så mycket bättre, dom har jobbat i flera år på att få till såna bra bilder dom har nu. du har väl fotat i kanske 1-2 år? du är långt ifrån duktig ännu, så jag tycker faktiskt du inte ska ta betalt. du är lika duktig som mig, eller det tycker dom flesta av mina kompisar. jag har fotat i kanske ett och ett halvt år, men jag tar inte betalt för jag tycker att folk kan få bilderna gratis då jag verkligen inte har utvecklats tillräckligt för att ta betalt.

2011-09-23 @ 15:38:55
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0