Time for a little talk.

Jag ska snart sätta mig i köket tillsammans med mina föräldrar & gå igenom det här med att skaffa sommarhäst till mig. Vi ska diskutera om kostnaden o.s.v, jag tror jag har en budget på att stallplatsen inte får kosta över 3500-3700:- i månaden men ska se vad mina föräldrar tycker om det. Sen allt annat; Vad hästen kostar, skötsel/- vård, hovslagare, utrustning (fast det är inte så jätte viktigt egentligen, men men :P) m.m. Idag var jag som sagt i stallet för att fota Olga- Alegro & Julia W- Dalme. Bilderna blev inte dom bästa enligt mig, för ljuset låg inte på rätt sida & sen var det för mycket skugga. Men man kan säga att hälften blev bra :) Som ni ser så har jag lagt upp bildbomb 1 på Lydia (♥) & Walia, bildbomb 2 på när Julia & Olga red kommer imorgon då jag inte orkar att sitta att redigera fler bilder än jag redan gjort idag. Imorgon ska jag rida min fina & då följer Julia med för att bomba min kamera med massa fräscha bilder *happyface :D*. Jag ska göra lösgörande arbete för att få henne rund & fin & ska också köra igenom skänkelvikning+ flytta bakdelen, serpentiner, rida på en volt i alla gångarter, rida utan stigbyglar & öva på balansen & andra övningar.


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Jag hittade tydligen en till bild som jag redigerat på Walia, haha!


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Jättefin bild Emma!

2011-09-09 @ 19:03:25
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0