Våra bästa år.

Godmorgon! Idag ska jag åka iväg till Luke för att pyssla om honom, min vän Julia W hänkar med som fotograf :) Så bilder kommer upp ikväll! Kommer åka kl. 14.00 så jag får se om jag hinner göra ett snabbt inlägg innan vi åker. Har ni märkt att det regnar just nu? Det gör det i allafall här söder om STHLM. Fy & bläh, hoppas det blir bättre tills på eftermiddagen så man får några bilder på mig & Luke utomhus. Kl. 07.30 ska jag kolla på Våra bästa år men hinner inte se hela programmet då jag ska vara i skolan kl. 08.15. Men vi hörs senare idag, förhoppningsvis efter skolan. See ya!



Fotograf: Min mamma ©.
Bild från förra gången då jag hade duschat honom innan.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0