Vill ni se..

Vill ni se några bilder från senaste ridpasset på Lydia som Julia fotade igår? Isåfall vill jag ha minst 5 kommentarer :) Idag så har jag ingenting speciellt för mig, skulle egentligen följt med mina föräldrar till min farbror & hans fru på norra sidan av Stockholm men jag ska stanna hemma för att plugga kemi som jag fått som hemläxa. Sen så är jag påväg att bli sjuk så jag vill ta det lugnt idag. Har fortfarande inte fixat en ny profilbild, fy skäms Emma! Haha nej, men jag ska nog fixa det idag när jag ändå är hemma & inte gör så mycket. Sen undrar jag; Har ni några önskeinlägg? Isåfall får du kommentera! Nu så ska bege mig mot köket, för har fortfarande inte ätit frukost än fast jag vaknade runt kl. 09.40...


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
En bild på Cassis söta hund, Pysen från den 8/9-11.


Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

I will se! :D :D <3

2011-09-10 @ 13:36:24
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: emilie

Jag vill se :D

2011-09-10 @ 22:11:48
URL: http://smileawesome.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0