Ny kategori uppe.

Jag kommer från & med idag att ha ''veckans låtval'' som kommer komma upp 1 gång varje vecka. Kan även tilläga att jag gillar 60 till 90-tals musik så det kan komma upp ibland ;) So I hope you like it! För er som inte vet så funderar jag på att sälja mitt teleobjektiv Tamron AF 70-300mm f/4-5.6, Di LD Macro för Nikon. Jag hade tänkt köpa en Nikkor AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6, G ED VR istället för Nikkor 70-300mm, då det blir för dyrt. Trist, annars hade jag valt de! I stort sett så har jag inte gjort något speciellt förutom att jag varit i skolan, gå hem, ätit mellis & kollat på La rosa de Guadalupe mexikanska kanalen. Jag ska hinna fixa min profilbild & en liten överaskning till er som kommer upp ikväll!


Nikkor AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6, G ED VR.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0