I'm sorry...

Förlåt för min uppdatering men jag blev väldigt trött efter jag varit hos Emma & ridit, därför så har jag inte riktigt orkat att blogga. Idag så borstade jag rent Emma ett långt tag eftersom hon var lerig över hela kroppen & ansiktet, hon tillslut så blev hon ren & fin :) Men efter jag ridit & släppt ut henne i hagen så rullade hon sig så då blev hon ännu smutsigare än hon var från början, dumma häst (skämt åsido :p)! Kommer inte blogga ikväll so you know, får blir imorgon eftersom jag inte orkar idag & dessutom är jag inte tvungen att blogga..


Bilder tagna av www.google.se. Lika smutsig var hon, till & med ännu mer xD ♥


Kommentarer
Postat av: sanna - hästblogg

sv; varsegod! :D Du gör inte gratis designer eller? Kram.

2011-11-02 @ 13:58:18
URL: http://sannaochrebo.blogg.se/
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

på skara hästsport :)

2011-11-02 @ 20:19:06
URL: http://catago.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0