Jag lever..

Jag fick idag huvudvärk men nu är de bättre, så där är anledningen till varför jag inte bloggat tidigare. Ridpasset på Emma gick i allafall bra igår men samma som förra gången som krävde jag inget av henne. Underlaget var inte den bästa så jag tog det försiktigt. Jag värmde upp henne i skritt & trav, hon fick plöstligt fnatt & gjorde ett litet bocksprång i galopp. Vi tog det lungt i 10 min tills jag tog en galopp på ena långsidan av ängen då drog hon ner huvudet & man såg att hon tyckte det var roligt :) Red i kanske 45 min innan jag vände hem till stallet igen. Hon hostade 2 gånger men det beror på att hon har dålig kondis men nu när jag har henne 2 gånger i veckan så ska hennes kondition byggas upp! Ska bl.a börja klättra med henne i skogen så hon bygger upp lite muskler. Måste också kolla upp om de finns någon ridbana i närheten som man kanske kan få låna då & då. Och sen till bloggen, det känns som det är rörligt, t.e.x med kategorierna (de måste ordnas) & designen :| Kanske skulle behöva börja om på nytt med att ta bort alla inlägg. Jag gör nog de, men vad tycker ni om min lilla idé? Kommentera!


Fotograf: Min mamma ©.
Bilden är från igår, 1/11 2011.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0