Bloglovin-knapp.

Godmorgon! Jag vaknade kl. 08.50 men jag har valt att inte blogga förens nu då jag har hållt på att fixa en bloglovin-knapp som ligger uppe i menyn till vänster. Så..om du följer min blogg så följer jag din, deal? ;) Meddela mig via kommentar så jag vet att jag ska följa dig också. Idag har jag inga planer på g, så jag får se vad jag hittar på för roligt. Jag planerar på att fririda någon gång den här veckan som kommer, fast vilken dag är jag inte säker på. Så jag får se hur de blir! :) Ska fortsätta med Veronicas bloggdesign idag också så den blir klar, sen får vi bestämma något pris & hur vi gör med betalning. Nu får ni ursäkta mig, men ska gå & äta frukost innan jag svälter. Btw, svara på frågan nedaför!

Skulle ni vilja ha ett inlägg om varför jag fastnade för både Lydia & Luke?




Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0