Har gjort en boxskylt i Photoshop.

Damn, vilket ruggigt väder vi stockholmare har idag! Hösten har verkligen fört med sig regn & blåst. Precis som en höst ska vara & jag bara hatar det. Man blir smått deprimerad av vädret. Men det är bara att gilla läget! Maja frågade om jag kunde göra någon slags boxskylt åt henne & hennes ponny, La Njamina (hon kallas Myrah), så jag har suttit i ca. 45 min framför PS & har nu blivit klar! Själv tyckte jag den blev hyffsad bra, nu återstår bara att se vad Maja tycker. Men jag tror hon kommer att gilla den :) Skulle vara riktigt coolt om Maja skrev ut den & satte upp den på Myrah's boxdörr! Jag åka till Luke nästa vecka tillsammans med Sara & mamma, vi ska prata om stallreglerna i stallet Luke står i & vad jag kan göra när jag sköter honom. Går allt som de ska, så blir jag skötare på honom & då åker jag dit varje Måndag :'D Ska försöka fråga Sara om jag kan bli skötare på onsdagar också, men det blir senare isåfall! Ska ta paus från datorn ett tag, Kram ♥

Fler inlägg kommer ikväll!

 


Sträng copyright, förbjudet att kopiera utan tillåtelse! ©


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad fin! :D

2011-10-06 @ 19:09:17
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: emilie

Kostar det pengar om man vill beställa en sån från dig? :)

2011-10-06 @ 19:34:36
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0