Dag 14; Saker jag gör vardagligen (i stallet & till vardags).

Saker som jag gör vardagligen till vardags:
Mån-fre går jag i skolan, efteråt kan jag gå ut med hunden, plugga, vara med vänner & vara inne på datorn.
Lör-sön är jag med familjen eller vännerna, fotar (tex tävlingar) om jag inte ska åkta bort någonstans.

Saker som jag gör i stallet:
Saker som jag gör vardagligen i stallet är att jag åker/går dit, är med vänner, ryktar & fixar hästen i ca. 30 min som jag ska rida, rider i 30-60 min & myser med Lydia. Sen kan jag fota ibland när jag har lust :) Jag brukar också hjälpa till när jag vill & kan! Jag är ju inte i stallet varje dag, jag är där mellan 2-3 gånger i veckan! Det beror på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-10-04 @ 14:44:17
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: De färger som finns är den som är på bilden. Storleken är One Size som med alla andra Fortis Et Liber produkter. Kolla gärna deras hemsida för mått på pannbanden och annan info. http://fortisetliber.se/shop/rock-circle/

2011-10-05 @ 13:34:08
URL: http://stockholmsjenna.se
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0