Dag 17; Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen & glad.

Ojdå, den var klurig. Jag brukar vanligtvis inte lyssna på musik när jag är ledsen eller arg, men det har väl hänt någon gång men då har de inte direkt spelat nån roll vad för sorts låt/ar det är. Däremot så brukar jag lyssna på glada låtar när jag är glad, lycklig, nöjd o.s.v. Men har inte speciella låtar som jag väljer bara hux flux, utan de blir de som finns tror jag. Då brukar jag också sjunga med & samtidigt öva min röst, rätt roligt! Jag insåg för ca. 1 år sedan att jag har ett smått intresse för att sjunga, men inte stor nog för att gå ut på scen & sjunga inför publik, haha xD Nej tack!


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0