Dag 21; Någon jag vill träffa.

Ni kanske tror att jag vill träffa någon känd ryttare/artist/skådespelare, you name it. Men för mig är dom inte viktiga, som för dom som verkligen betyder & är speciella för mig! Och som jag bry mig väldigt mycket om. Jag vill träffa Lydia (♥) då jag inte varit i stallet i ca. 1 vecka & så skulle jag vilja träffa Luke också, men det ska jag göra denna Måndag som kommer :) Sen skulle jag mer än gärna vilja träffa min farföräldrar men dom är inte i livet idag, min farmor avled när jag var 3 år & 4 år därefter så avled min farfar. Så jag hann inte riktigt känna dom så bra, speciellt min farmor...


Nikon D5000 + Nikkor DX AF-S 18-55mm 1:3 f/5-5.6 GII ED ©.
Bilden är tagen den 5 April 2010, må ni för alltid leva i fred ♥


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0