Fototävling - Tema: Höst.

                
                                            Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
                                       Tagen den 29/10 2011 på en härlig & solig torsdags eftermiddag.

Jag är med & tävlar om en valfri vara för max 199:- hos Tvspelsweb. Klicka här för att komma till produkten jag vill ha om jag vinner! Har hört att det är bra att ha reflexskärm om man fotograferar människor, särskilt om man fotograferar utomhus. Dock kommer man upptäcka ganska snabbt att det inte räcker med bara kamera & dagsljus, utan man behöver en reflexskärm oxå. Min motevering till varför just jag ska vinna är; Att jag vill få chansen att uppleva fotograferingen på ett annat sätt & har länge velat ta modellfoton men jag skulle behöva en reflexskärm som hjälper mig på traven, för att ta bort ojämna ytor m.m. Brukar sällan vara med i tävlingar då jag jämt tänker ''varför skulle jag vinna för?''. Nu tänkte jag ändå att jag faktiskt har precis lika stor chans som alla andra! Tema: Höst.


Annars om reflexskärmen ej finns i lager så skulle jag vilja ha --> Macroset med 3 st mellanringar <--


Kommentarer
Postat av: Iris F - Dreamofsuccess

Sv: Kavajen är av märket CRW, och är köpt på Hööks för 599 kr :)



Jätte fin blogg,

och tack för att du läser vår blogg! <3

2011-10-27 @ 20:52:14
URL: http://dreamofsuccess.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

Åhhh vilken fin bild! :)

2011-10-29 @ 22:33:46
URL: http://lmceventing.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0