Good Morning Sweden!

Sådär, nu är jag tillbaks igen efter 1 veckas bloggpaus. Kl. 11.00 idag ska jag åka till Ösmo & provrida Emma, pirrigt men det kommer säkert gå bra :) Ska bli roligt att se hur hon är i hanteringen & beter sig i ridningen. Sara följer med eftersom hon känner ägaren som jag tidigare nämnt i något inlägg & så följer min mamma med för att fota, så bilder bjuds på ikväll om ni är intresserade av att se! Jag är nog hemma mellan kl. 13-14.00, jag hade tänkt göra 1 tidsinställt inlägg nu när jag är borta ett tag. Jag har aldrig gjort de förut men jag testar & se om de funkar. Men nu ska jag gå till badrummet för att sätta på linser, byta om till ridkläder & be mamma göra en fläta. Au revoir!


Sara skickade en bild på Emma för någon dag sedan & det är såhär hon ser ut :)


Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Sv: Tack eller vad man säger :D



Vad gör du då?

2011-10-30 @ 14:16:03
URL: http://lmceventing.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0