I'm alive.

Go kväll! Nu sitter jag & redigerar bilder från ridpasset på Rajmik idag :) Jag ska se på Top Model 16 kl. 19.00 & sen så ska jag se på Idol 2011 så hinner inte blogga ikväll mer än detta inlägg. Men kan tala om att när jag hämtade Rajmik från hagen så började han gnägga inne i stallet efter Lydia eftersom han är ''förälskad'' i henne, sen så fortsatte han så påväg ner till ridbanan, men när jag väl satte upp & började rida honom så slutade han gnägga direkt. Duktig av honom :'p Jag kommer blogga imorgon FM & göra tidinställt så den visas idag (14:e) när jag skriver det imorgon, om ni förstår vad jag menar. Jag visar en bild som JW tog på mig & Rajmik idag, de får bli i svartvit färg. Ha en trevlig fortsatt kväll!



Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Fotograf: Julia Wester ©.


Kommentarer
Postat av: amanda

går han också på pessoa nu?

2011-10-14 @ 21:18:16
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0