Glada & spralliga kaniner.

Idag så åkte jag till en kaninuppfödare tillsammans med mina 2 lärare, Sara & Isabelle & med 3 klasskompisar. Vi gjorde en liten utflykt dit för att jag ska kunna lära känna mina klasskompisar bättre. Sara är vän till kaninuppfödaren & hon föder upp kaniner som hon sedan säljer vidare till några djuraffärer. Hon brukar också ställa ut vissa av sina kaniner :) De var runt 20-30 st, men är inte säker. Och den största av dom som är svart/vit, är lika stor som en katt. Till & med större! Jag bärde den en stund, fast sen ville den ner igen haha :'p Jag fick exakt 119 bilder, inte enbart på kaniner utan också på hästar m.m, var lite svår att fota kaninerna för dom skuttar runt så mycket & så var de flesta innuti burarna. Vi sa hejdå till kaninerna & tog en kort promenad runt stället, därefter så fick jag skjuts hem av Sara & var hemma kl. 14.00. Just nu sitter jag & håller på att redigera bilder från idag för jag tänker ha en bildbomb om sisådär 30 min. Hörs sen!


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
En liten förhandstitt. Är den inte söt? ^^.


Kommentarer
Postat av: trulsa

Sv: visst är det riktigt störigt ;)



2011-10-12 @ 17:29:30
URL: http://ponnymupps.webblogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0