Medryttare åt en korsningshäst.

Jag hade frågat Sara innan via mail om hon har någon vän som söker medryttare till sin ponny eller häst. Och fick veta idag när jag var hos Luke, att hennes pappa & hans fru söker en medryttare till deras sto, Emma som är korsning mellan connemara & islandshäst. Hon är en skimmel & jag tror hon var född 1995. Hehe, lite sammanträffande att hon heter likadant som mig :p Men har hört att hon är busig, speciellt när man rider ut ensam för då vill hon bestämma vilken väg man ska ta. Så man måste vara bestämd. Jag är inte 100% säker men tror hon är D-ponny, om inte större :) Har tyvärr ingen bild på henne, men ska fråga Sara om hon har någon/några!


Kommentarer
Postat av: madde

Vart står hästen? :)

2011-10-26 @ 15:40:49
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0