Migrän är inte roligt..

Jag hade migrän när jag kom hem från skolan, därför har jag inte kunnat blogga. Men nu mår jag mycket bättre!Imorgon ska jag rida Rajmik, en fjording från Taffsnäs som gott SM. Blir första gången jag rider honom isåfall, jag får se hur det går. Jag behöver få med mig en fotograf som slutar tidigt eller är ledig för behöver nya bilder :'p Jag skulle egentligen velat rida Lydia, men hon är överarbetad i ridningen (gått många ridlektioner/- friridningar), så hon behöver vila & det tycker jag är bra. Man måste tänka på hennes hälsa också ♥ Men jag tror inte det är den ända anledningen, hon går inga friridningar för att hon ska hoppa på med 2 st ridgrupper på Måndag. Men det är bra att hon vilar, sålänge så får jag nöja mig med att bara vara i hennes närhet :) Jag vart sugen på kanderade mandlar så jag gjorde ca. 250g & dom är alltid lika goda ^^


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Kanderade mandlar, från den 13 Oktober 2011.


Kommentarer
Postat av: Jossan

asså emma lydia är inte överarbetad, hon går som alla andra? Det är mest fjordingarna som går då borde du ta walia eller någon som inte går lika mycket. Dock hoppar lydia denna vecka och nästa för att på vintern kommer de dock vara mycket dressyr i think. Och hon kommer gå med andra annars oxå på helgen och sådära så boka henne så avgör skutan om hon ska ha vila.



Mennar inget illa kram :)

2011-10-14 @ 07:26:12
URL: http://josshi.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0