Money money money, must be funny..

Förlåt för jag inte bloggat något under morgonen men jag har inte haft lust att göra de & sen fick jag ännu en bloggdesigns beställning av Veronica så då har jag hållt på i Photoshop, jag har nu tagit paus & kommer fortsätta med den ikväll :) Jag har no idea om vad jag ska blogga om, mina ideér börjar ta slut :/ Så jag behöver eran hjälp, vad vill ni att jag ska blogga om? Skulle vara jätte snällt om ni kunde komma med lite tips, vad som helst!



Bild tagen från www.google.se.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hur mycket är det mesta som du har tjänat på en bloggdesign? :) Hur mycket får du på ett ungefär i månaden av alla bloggdesigner som beställs?



Svara helst i en kommentar på min blogg!

Kram <3

2011-10-08 @ 15:56:07
URL: http://rainsoul.blogg.se/
Postat av: madde

jätte fin blogg!



Jag har nu dragit igång med en frågestund så det skulle vara jätte snällt och kul om du ville ställa en fråga :)



p.s Gärna nån fråga som gäller min ridning och sånt ;)

2011-10-08 @ 17:34:46
URL: http://madddeandersson.blogspot.com
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0