Om dagen på Österby gård.

Mamma & jag fick inte fram rätt adress på GPS:en som vi blev 10 min försenade eller det trodde jag i allafall, för Lina & Frida var inte klara när jag kom, haha xD Men jag kollade på & fotade när Lina red Tindra & sen fotade jag när Frida löshoppade Hellen, fick till några snygga bilder som ni kan se i inlägget innan :) Jag älskar höstens färger, otroligt fina & det är det som är de bästa med hösten! Jag var borta i över 3½, så jag kom hem kl. 16.00 tror jag eftersom vi åkte till McDonald's innan & käkade. Lina hann inte visa oss runt stallet men det får troligtvis bli nästa gång!


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Tindra är föresten Welsh Cob korsning. Det är min favoritras, hehe:'p ♥


Kommentarer
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Du är riktigt duktig på att fota Emma, helt awesome! :D

2011-11-13 @ 12:33:50
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0