Österby gård.

Idag ska jag till Österby gård för att fota nära Lina rider Tindra & sen när Frida ska löshoppa Hellen, efter de ska Lina visa mig runt eftersom jag funderar på att ha min sommarhäst där & det är ju bra för då kan jag ibland rida ut med Lina & Frida :) Nu på tisdag följer min vän JK kanske med mig till Emma & fotar när jag rider. Jag ser också nu att jag glömde skriva på veckans planering att jag ska till Hööks också nu på torsdag, ska bl.a kolla på ett ländtäcke, träns, tröja, väst, vinter ridhanskar m.m. Nu ska jag äta frukost & sen byta om, vi hörs när jag kommer hem!

               
               
                                                       4 bilder från stall Österby gårds hemsida :) 


Kommentarer
Postat av: Lina Carlsson ☺

Kul att du kunde följa med! :D <3

2011-10-31 @ 17:19:37
URL: http://mashmellow.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0