Provridning - Emma, 30/10 2011.

                                                      
Fanns ingen ridbana att rida på förutom deras som var liten & underlaget av gräs. Så jag red ut på några ridstigar & vägar istället. Skrittade henne ett bra tag (15 min), krävde inte så mycket av henne utan jag lät henne gå i fri form & försökte istället hitta hennes knappar. Jag travade några steg & de gick såg bra ut tyckte Sara. Travade en bit längre bort den här gången, hon gick undan till höger åt skogen men jag flyttade snabbt ut henne till stigen igen. Hon brukar vara busig & kan få för sig att vända hemåt, men bara man är bestämd & tar tag i tygeln när det händer så är det inga problem. Jag red i sammanlagt 1 timme. Blev inga galoppsprång idag men det får förhoppningsvis bli nästa gång, på Tisdag & då hade jag tänkt rida på en äng i närheten av stallet. Och tills nästa gång så blir det att sätta på sig varmare kläder att rida med! Mamma fotade några bilder, men vädret sög+ så var vi inne i skogen så ljuset blev inte super bra. Dessutom förstår inte mamma riktigt min kamera, men hon lär väl lära sig med tiden :)

 




Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Fotograf: Min mamma ©.


Kommentarer
Postat av: Linda Berggren (allroundmuppar)

skiitsöööta! :)<3

2011-10-30 @ 23:59:34
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Okej, det lät ju bra :D

2011-10-31 @ 10:50:44
URL: http://lmceventing.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0