Random infotest.

Steg 1.
Namn: Emma.
Födelseplats: Stockholm.
Bor: Ca. 15 min utanför STHLM.
Ögonfärg: Mörkbruna.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Skostorlek: 38-39.
Civilstatus: Singel :)
Höger eller vänsterhänt: Höger.


Steg 2 .

Skor som du bar idag: Ett par svarta tygskor.
Dina svagheter: Social fobi..
Rädsla: Kryp & lite annat.


Steg 3.

Första tanke när du vaknar: Vad händer idag?
När somnar du: Det är olika. Senare på helgerna.


Steg 4.

Pepsi eller Coca Cola: Cola.
McDonald's eller Burger king: Båda.
Adidas eller Nike: Spelar ingen större roll.
Lipton Ice tea eller Nestea: Nestea.
Choklad eller Vanlij: Choklad :D


Steg 5.

Svär du?: Kan hända.
Sjunger du?: Jepp :)
Duschar du varje dag?: Bara när det är nödvändigt.
Röker du?: Nej, kommer aldrig göra de heller.
Gillar du skolan?: Det varierar.
Tror du på dig själv?: Oftast.
Kommer du överrens med dina föräldrar?: Rätt så bra.


Steg 6.

Har du under senaste månaden..

Druckit alkohol?: Nej.
Shoppat?: Don't remember.
Ätit en hel ask Musli?: Nej.
Ätit sushi?: Nej.
Stått på scen?: Nej.
Skejtat?: Nope.
Bakat?: Tror de.
Stulit?: Nepp.
Rakat dig?: Ja.
Kysst någon?: Nej.
Kramat någon?: Ja.
Haft sex?: Haha, nej ;)


Steg 7.

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nej
Varit full?: Nej.
Blivit kallad hora?: Nån gång.
Blivit nerslagen?: Bara på skoj.
Busringt någon?: Ja.
Gjort något som du ångrade?: Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej.
Kastat en sten på en ruta?: Nej.

Steg 8.
I framtiden..

Namn på barn?: Svår fråga, finns massor med fina namn men här är några flicknamn jag gillar: Joy-lynn, Rose-mary, Grace-kelly, Kathleen, Macey, Isolde, Farilyn (de kom jag på, uttalas Ferilyn). Pojke: Samuel, Lucas, Theo.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Haha, hur gammal? Men vill jag vill vara hästveterinär & föda upp hästar.
Hur vill du dö?: Vanlig dödsålder, som gammal helt enkelt.


Steg 9.

Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Inte många alls, men min familj.
Antal cd-skivor du äger?: Har musik på datorn.
Antal percings?: 1 i varje öra.
Antal tatueringar?: 0.


Steg 10.
Vad ska du göra i sommar?:
Sommarhäst! :D ♥
Vad ska du göra i vinter?: Rida, ha de mysigt & fira julafton o.s.v!
Vad gör du efter gymnasiet?: Jobbar antagligen eller har det allmänt bra.
Ska du bo i sverige när du börjar jobba?: Ja, fast vill ha sommarstuga i Italien eller Spanien.
Vad händer till helgen?: På lördag så är de inget speciellt & på söndag så ska jag rida.
Vad vill du helst göra nu?: Träffa Lydia <3


Steg 11.

Vill du ha pojk/flickvän?: För tillfället så nej, jag är nöjd & glad som singel.
Vad tittar du först på hos killen/tjejen?: Ögonen, leéndet, håret & stilen.
Vem är den perversaste person du känner?: Inte vet jag xP


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0