Sista inlägget för idag.

Det här blir mitt sista inlägg för idag. Jag kom på nu att jag glömt att göra den här 29:e dagars-listan, så jag gjorde bara till den 21:a. Jag får ta & göra dom någon annan gång i nån annan lista. Imorgon ska jag kanske till stallet för att fota när Emilie & Gulliver, om jag inte har någoting annat att göra. Som ni ser så har jag gjort rätt många inlägg idag eftersom jag inte hann blogga så mycket igår. Jag hoppas ni blev nöjda :) Good night! - sleep tight.


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro ©.
Fotograf:
Julia Wester ©.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Fin bild! :D

2011-10-16 @ 08:52:44
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: lisa

kan inte du lägga upp en film, när du rider ? :) nångång :)

2011-10-16 @ 14:48:46
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0