Söndag, sista veckodagen.

Klev upp ur sängen väldigt sent idag, men ibland kan det vara skönt! Idag får jag betalt av Michelle, jippie *happyface* :) Jag har en ny bloggdesigns beställning som jag ska påbörja på måndag kväll eller på tisdag när Lina fått fram bilder på hennes nya medryttar häst, Tindra. Nice att fler har börjat beställa från mig, det gör mig glad! Jag skulle ha sett The Amityville Horror igår men dom hade tydligen lagt in fel film, för den vi såg på heter The Forsaken. Tråkig film, verkligen. Fast Johnathan Schaech som var med i filmen är en gnutta snygg! :o Han spelade vampyr i filmen, men då såg hans hårfärg & frisyr inte bra ut. Just nu sitter jag & kollar på gårdar som är till salu på www.hemnet.se, det är rätt roligt att se vad man kan hitta för fina gårdar. Nu har jag en fråga till er som jag gärna vill ha svar på. Vill ni ha önskeinlägg? Kom med ideér isåfall. Har fått bra med kommentarer, mer än förut men vill verkligen veta vad ni vill läsa om :) Snälla rara ni?


Kommentarer
Postat av: emilie

En jätte, jättestor bildbomb på dig och Lydia från första gången du red henne till senaste gången. :) Hiss och diss, dagens fråga är också roligt!

2011-10-02 @ 16:43:25
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0