The amityville Horror.

Har inga speciella planer för imorgon utan jag tänker åka ner till Tyresta By & möta upp Michelle W så hon kan betala för bloggdesignen jag gjorde för några dagar sedan :) Får se om jag fotar något när jag ändå är där. Kl. 21.00 ikväll på kanal, Showtime ska jag & mamma kolla på skräckisen, The Amityville Horror som är baserad på en verklig händelse! Jag gillar mer filmer som är baserad på verkliga händelser, dom är liksom mer spänningsfyllda & nervkittlande tycker jag. Jag lovar att blogga mer imorgon. Med det här inlägg så säger jag godnatt till alla där ute, sov gott! ★



Bild är tagen från www.google.se.


Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Vad handlade filmen om kan du inte skriva det i ett inlägg xO ?? ^^)

2011-10-04 @ 06:37:35
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0