Dag 9; Någon du skulle vilja byta liv med för en dag & varför?

Jag vill inte byta liv med någon, haha. Fråga mig inte varför, men jag trivs bäst som Emma! Men om jag skulle välja så skulle de vara dressyrryttarna Kyra Kyrklund, Edward Gal eller Anky van Grunsven. Jo, för att dom har jag läst mycket om & dom verkar vara väldigt duktiga. Skulle ju vara grymt coolt att träna dressyrhästar av världsklass!  Fast samtidigt så vill jag byta liv med en som jobbar med problem hästar. T.e.x en häst som är rädd för människor för den har blivit illa behandlad förut eller beter sig ovanligt när man rider & mycket mer. Ja, precis alla problem som har med hästar att göra..

Kyra Kyrlund & hästen, Andiamo Tyme.


Edward Gal & hans förra häst, Moorlands Totilas.

Anky van Grunsven & hästen, Painted Black.
Anky van Grunsven and IPS Painted Black. © 2009 Ilse Schwarz/dressage-news.com
Bilderna är från www.google.se. Vill fotgrafen att jag ska ta bort bilderna så gör jag det.


Kommentarer
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0