Gårdagen.

Hann inte blogga kortfattat om dagen igår så jag gör det nu istället. Jag var skötare på morgonen åt Alegro som Olga skulle tävla 60 cm i Pay & Ride. Efteråt så fotade jag alla ekipage :) Bilder kommer ikväll, om jag orkar redigera dom som jag blev nöjd över. Och idag så är det min sista ridlektion i min ridgrupp. Så ska ta vara på lektionen & lyssna så bra jag kan på Pernilla! Och jag har funderat på en sak, att jag kanske ska anmäla mig på Pay & Ride för att tävla men jag måste känna mig riktigt redo & våga för att göra det isåfall. Imorgon är jag ledig för det är utvecklingssamtal på morgonen & efter det åker jag & mamma vidare till Hööks för att kolla på nya ridkläder, är i behov av nu ridbyxa & någon långärmad tröja/fleece. Ska också kolla på tävlingskläder till dressyren, för att se om jag hittar något jag gillar!


Fotograf: Julia Ketolainen ©.
En bild på Lydia från igår ♥


Kommentarer
Postat av: emilie

Vem ska du tävla isåfall? ;)

2011-09-19 @ 18:48:11
URL: http://smileawesome.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0