Hööks schabrak - Hiss/Diss, 6/8.

HISS:

Schabrak Gold Medal ® Supreme, 349:- (www.hooks.se).
Äger ett sånt här schabrak i samma vinröda färg & det var ett otroligt bra köp. Jag är väldigt nöjd! Hade den på dubbellektionen 3/9, under Lydias sadel som är brun & den matchade ihop med resten & Lydias mörkbruna kroppsfärg :D

Allroundschabrak Excellent Showmaster ®, 229:- (www.hooks.se).
Jag tycker att schabraket är fin i färgen & mönstret, det ända som jag skulle vilja lägga till på schabraket är att den kunde fått en lite tjockare stoppning. Fast en sak till som jag också gillar, är den lilla symbolen som sitter längst ner åt höger! :)

Allroundschabrak Bolt Showmaster ®, 229:- (www.hooks.se).
Finns inte så mycket att skriva om det här schabraket förutom att den ser helt okej ut & passar till allround, samt hopp. Dock skulle jag vilja se den i fler färger som blå, grön, brun i olika nyanser (ljus, mellan & mörk) & inte bara lila & rosa!

DISS:

Allroundschabrak Matilda Gold Medal ®, 249:- (www.hooks.se).
Jag gillar inte schabraket alls ett dug! Min allra första tanke som ploppar upp i huvudet på mig när jag ser den, är att den ser ut som en fotboll eller har med fotboll att göra både till mönstret & till färgen. Haha xD Helt enkelt fruktansvärt..

Allroundschabrak Burghley Gold Medal ®, 229:- (www.hooks.se).
Det här är Hööks nyaste schabrak som säljs via internet & i butik. Vet faktiskt inte vad jag har för åsikt om den. Men jag gillar inte texten som går runt schabraket & om har satt texten på fel ställe enligt mig! Det är väldigt distraherande.

Finns det något som du håller med mig om eller tycker du tvärtom? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Jonna

fin blogg

2011-09-06 @ 20:00:03
URL: http://horsejump.devote.se
Postat av: jennifer

Hej, jag har Allroundschabrak Excellent Showmaster ®, och de är snygg men som du säger att lite tjockare stoppning skulle va bra, men ett minus med de schabraket är att de färgar av sig i alla fall de vinröda.



super bra blogg du har :)

2011-09-09 @ 20:06:57
URL: http://hogstaryttarna.blogg.se/
« Spara mina uppgifter?
« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« Din URL/Bloggadress

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0